Na Pankráci 1683/127, 140 00 Praha 4 - Nusle

Máme otevřeno pondělí–pátek, 9:00–17:00

Nejčastější otázky

Ne, Colonnade nemá v rámci ČR pobočky. Pojištění je možné sjednat online nebo telefonicky, v některých případech na základě poptávky zaslané emailem. Centrála společnosti se nachází na Praze 4 (Na Pankráci 1683/127).

  • Pro dotazy k pojištění úrazu a nemoci, domácnosti či osobních věcí napište na klient@colonnade.cz.
  • Pro dotazy a poptávky k cestovnímu a úrazovému pojištění, pojištění sedadel, EVENT či Online Truck napište na travel@colonnade.cz.
  • Pro dotazy a poptávky k pojištění vozidel napište na autopojisteni@colonnade.cz.
  • Pokud máte dotaz ke konkrétnímu produktu pro společnost napište na poptavky@colonnade.cz.
  • Potřebujete-li nahlásit škodní událost či se poradit s našimi likvidátory napište na skody@colonnade.cz.
  • V případě všeobecného dotazu prosím napište na info@colonnade.cz.

Ano, avšak schůzku si prosím domluvte předem telefonicky.

Aktuální volné pozice naleznete v sekci Kariéra v Colonnade.

V případě nespokojenosti s našimi službami máte právo na podání stížnosti. Celý postup naleznete v sekci Postup řešení stížností.

Pojistné události z pojištění fyzických osob vyřizujeme obvykle během 48 hodin od jejich nahlášení, pokud je událost kompletně doložená a bylo možné dokončit šetření. Pokuste se tedy ihned při nahlášení pojistné události doložit všechny dostupné doklady prokazující a dokládající pojistnou událost. Výrazně tím zvýšíte šanci, že Vaše pojistná událost bude patřit mezi ty, které jsou vyřízeny během 24 hodin.

U škod na vlastním majetku nebo majetku jiných osob pořiďte okamžitě po škodě fotodokumentaci, která prokáže rozsah a povahu vzniklé škody. Kontaktujte ihned pojišťovnu a pokud to vyžaduje například hygienická nebo jiná situace, tak začněte po zdokumentování odstraňovat následky škody. V ostatních případech počkejte s odstraňováním škody na pokyny likvidátora, který se s Vámi spojí. Likvidátor může podle typu a rozsahu škody schválit zahájení oprav jen podle doložené fotodokumentace nebo může provést prohlídku online vzdáleně. Jen v minimu případů dnes likvidátor navštěvuje místo škody.  

Pokud jste zatím neobdrželi přímý kontakt na likvidátora piště své dotazy na email: skody@colonnade.cz.

Kam mohu poslat rozpor s výší pojistného plnění, když se domnívám, že jsem měl dostat více, nebo kam mohu poslat svou stížnost k zamítnutí škody či k průběhu likvidace?

Pokud jste nespokojeni s výší pojistného plnění a nebo nesouhlasíte se zamítnutím škodní události, kontaktujte přímo likvidátora na emailu uvedeném v dopise, který vám byl zaslán, případně můžete váš rozpor či stížnost poslat na email skody@colonnade.cz a událost bude postoupena k dalšímu prošetření nadřízenému stupni.

Kontaktujte nás emailem na klient@colonnade.cz s žádostí o zrušení pojistné smlouvy. V předmětu emailu prosím uveďte číslo smlouvy.

Pojistnou událost je třeba hlásit bezodkladně. Zákon sice umožňuje nahlásit pojistnou událost do tří let od jejího vzniku, ale je možné, že při neoznámení pojistné události znemožníte pojišťovně šetření události a to může vést ke krácení pojistného plnění a nebo i k odmítnutí. U pojistných událostí spojených se zdravím, úrazem či hospitalizací nahlaste pojistnou událost ihned po skončení léčení, kdy máte k dispozici lékařské zprávy a vyplněné potvrzení od lékaře. V případě škody na Vašem či cizím majetku nahlaste pojistnou událost okamžitě po jejím zjištění a po provedení fotodokumentace (alespoň fotoaparátem v mobilním telefonu).

Ano, můžete zaplatit platební kartou nebo bankovním převodem.

Pro nahlášení pojistné události preferujeme elektronickou cestu. Budeme rádi, když přednostně využijete online formulář pro hlášení škod, na který naleznete odkaz v sekci Hlášení škod. Zde zadáte základní údaje o škodě a okamžitě můžete přiložit i všechny nutné doklady pro likvidaci. Výrazně tím zvýšíte šanci, že Vaše událost bude vyřízena během 48 hodin.

Případně můžete využít možnost zaslat oznámení e-mailem - prostřednictvím vyplněného formuláře Hlášení škodní události, který si stáhnete také v sekci Hlášení škod, společně se všemi dalšími potřebnými doklady. 

Poslední možností, která bohužel prodlouží dobu likvidace pojistné události, je zaslání vyplněného formuláře spolu se všemi požadovanými doklady poštou na naši adresu.

Seznam obvykle požadovaných dokladů pro daný typ pojistné události najdete v příslušné sekci Hlášení škod.

Napište nám

Osobní údaje poskytnuté v tomto formuláři budou zpracovány za účelem vyřízení vašeho dotazu/požadavku.

Sídlo společnosti

Colonnade Insurance S.A.,
organizační složka

Na Pankráci 1683/127
140 00 Praha 4

Tel: +420 234 108 311 (recepce)
Tel: +420 800 700 025 (zákaznická linka - bezplatná)

Email: info@colonnade.cz

IČ: 04485297
DIČ: CZ683752144
Datová schránka: 33qanji

Pojištění pro jednotlivce

Pojištění úrazu a nemoci, domácnosti a osobních věcí

Kontaktujte nás pro sjednání pojištění nebo zjištění informací o Vašem stávajícím pojištění.


Po–Pá 9:00–17:00
Tel: 844 111 153
Tel: 800 700 025 bezplatně
Email: klient@colonnade.cz

Cestovní pojištění

Pro více informací o cestovním pojištění nás kontaktujte emailem: travel@colonnade.cz.

Asistenční služba
Asistenční služba Vám poskytne okamžitou pomoc, pokud onemocníte nebo utrpíte úraz mimo území České republiky. Poskytuje 24 hodinovou pomoc 365 dní v roce.

Tel: +420 221 586 687

Likvidace škod

Většinu škod můžete nově nahlásit prostřednictvím online formuláře, který významně urychlí zpracování vašeho případu likvidátorem. Veškeré informace k likvidaci škod naleznete v sekce Hlášení škod.

Pokud nám nemůžete nahlásit novou škodu online, můžete nám oznámení zaslat i prostřednictvím emailu skody@colonnade.cz nebo nám zaslat dokumenty poštou na adresu, kterou naleznete v sekci Sídlo společnosti.