Pracovní příležitost - Specialista péče o zákazníky a partnery

středa 8. prosinec 2021


 

V současné době hledáme přátelského specialistu/specialistku pro zákaznický a partnerský servis. V této roli budete odpovídat na dotazy zákazníků a obchodních partnerů, řešit jejich požadavky, informovat o našich produktech a získávat zpětnou vazbu. Ideálními kandidáti by měli být skvělí ambasadoři značky, kteří jsou ochotni udělat něco navíc k plné spokojenosti zákazníků i partnerů.


Náplň práce:

  • působit jako přátelský poradce pro naše klienty a partnery
  • vždy se chovat zdvořile, vstřícně a profesionálně
  • naslouchat zákaznickým otázkám, požadavkům, stížnostem a poskytovat adekvátní řešení telefonicky nebo e-mailem, případně dalšími komunikačními kanály
  • okamžité eskalování závažných stížností nebo problémů
  • komunikace s kolegy a manažerem oddělení s cílem nalézt nejlepší řešení
  • získávání a sdílení zpětné vazby od zákazníků a partnerů s kolegy a dalšími odděleními s cílem neustálého zlepšování produktů a služeb
  • navrhování produktů a služeb, které by odpovídali novým nebo měnícím se požadavkům zákazníků a partnerů
  • neustálé prohlubování znalostí produktů a služeb, aby byli klienti vždy správně a v dostatečné míře informováni
  • účast na interních produktových workshopech a setkáních
  • za každých okolností působit jako ambasador značky s cílem upevnění dlouhodobého vztahu za podmínky respektování důvěrnosti informací poskytovaných klienty

 

Požadavky:

  • minimálně 2 letá praxe v oblasti péče o zákazníky
  • zdravý úsudek a vynikající schopnosti řešit problémy
  • schopnost práce pod tlakem
  • praktické zkušenosti s help-desk a CRM software výhodou
  • pozitivní přístup a schopnost budovat vztahy s klienty a partnery
  • vynikající vyjednávací schopnosti a připravenost k řešení konfliktů
  • vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti
  • schopnost rychlého rozhodování
  • vynikající time management a organizační schopnosti
  • schopnost pracovat v týmu s pozitivním přístupem
  • výborná znalost češtiny
  • anglický jazyk na minimálně střední úrovni s bezproblémovou schopností písemné i ústní komunikace
  • středoškolské vzdělání ukončené maturitou, ideálně v oboru obchod, komunikace apod.
  • vhodné i pro kandidáty se sníženou pracovní schopností


Nabízíme:

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • nadstandardní mzdové ohodnocení
  • stravenkovou kartu Edenred s limitem 100 Kč denně plně hrazenou zaměstnavatelem
  • příspěvek na volnočasové aktivity Edenred Benefit
  • příspěvek na doplňkové penzijní spoření
  • výhodné úrazové pojištění
  • cestovní pojištění pro Vás i Vaše rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do systému nákupu firemních akcií
  • příspěvek na městskou a příměstskou dopravu
  • 25 dní dovolené, 3 dny placeného zdravotního volna
  • výborná dostupnost (metro Pankrác)
  • pracovní doba pouze v pracovní dny - noci, víkendy i svátky volné
  • káva a čaj na pracovišti zdarma
  • přátelský kolektiv
 
Nástup: Nejlépe ihned
 
 

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis na email: hana.vesela@colonnade.cz.

 

Zasláním Vašeho životopisu do společnosti Colonnade Insurance S.A., organizační složka dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a jejich uchování v personální databázi této společnosti za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu. Tento souhlas platí až do jeho odvolání.